Zwroty i reklamacje

Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie czy otrzymany materiał nie posiada nieakceptowalnych wad przed rozcięcięm materiału.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną: 

Więcej szczegółów dot. zwrotów i reklamacji znajduje się w REGULAMINIE SKLEPU.

INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Gwarantujemy prawo odstąpienia od Umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru,  w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Zwrotu powinno się dokonać odsyłając na swój koszt niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy” na adres:
PINSOLA
„zwroty”
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź,
Polska

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

    W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:
  • odsyłany produkt,
  • wypełniony dokument "Odstąpienie od umowy",
  • Dowód zakupu (np. paragon) lub informację zawierającą numer zamówienia.

Zwracany materiał nie może nosić śladów użytkowania, być prany, pokrojony. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych).

 

INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI

Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem mogą Państwo złożyć reklamację w ramach rękojmi.
Reklamacja powinna zostać dokonana:

  • poprzez odasłanie do nas wadliwego produktu wraz z pismem reklamacyjnym, na adres:
    PINSOLA
    „zwroty”
    ul. Brukowa 10
    91-341 Łódź,
    Polska

  • Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!

    lub

  • w formie elektronicznej: poprzez wysłanie wiadomości z informacją na adres sklep@pinsola.pl
  •  

      W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:
    • reklamowany produkt,
    • wypełnione pismo reklamacyjne,
    • dowód zakupu lub dane osoby, na w imieniu której złożone zostało zamówienie.

     

    W terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki z wadliwym towarem, ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i poinformujemy Cię o dalszych czynnościach.
     
    Wzory formularzy odstąpienia od umowy:

    formularz w formacie pdf - Pobierz formularz odstąpienia od umowy (pdf),
    formularz w formacie pdf - Pobierz formularz odstąpienia od umowy (doc),

     

    Wzór formularza reklamacji:

    formularz w formacie pdf - Pobierz formularz reklamacji

    • umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
    • gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (takim przedmiotem jest np. tkanina, dzianina, odcięta z belki na wyraźną prośbę klienta)