Zwroty i reklamacje
Obowiązkiem klienta jest sprawdzenie czy otrzymany materiał nie posiada nieakceptowalnych wad przed rozcięcięm materiału.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Więcej szczegółów dot. zwrotów i reklamacji znajduje się w REGULAMINIE SKLEPU.
INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Gwarantujemy prawo odstąpienia od Umowy i tym samym zwrotu zamówionego towaru, w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
Zwrotu powinno się dokonać odsyłając na swój koszt niechciany produkt wraz z wypełnionym formularzem „Odstąpienie od umowy” na adres:
PINSOLA
„zwroty”
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź,
Polska
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
-
W celu sprawnego rozpatrzenia zwrotu, przesyłka powinna zawierać:
- odsyłany produkt,
- wypełniony dokument "Odstąpienie od umowy",
- Dowód zakupu (np. paragon) lub informację zawierającą numer zamówienia.
Zwracany materiał nie może nosić śladów użytkowania, być prany, pokrojony. Przesyłka powinna być starannie zabezpieczona tak, aby produkt nie uszkodził się w transporcie.
Nie przyjmujemy zwrotów od firm (nie dotyczy Jednoosobowych Działalności Gospodarczych).
INFORMACJE DOTYCZĄCE REKLAMACJI
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem mogą Państwo złożyć reklamację w ramach rękojmi.
Reklamacja powinna zostać dokonana:
PINSOLA
„zwroty”
ul. Brukowa 10
91-341 Łódź,
Polska
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!
lub
- W celu sprawnego rozpatrzenia reklamacji, przesyłka powinna zawierać:
- reklamowany produkt,
- wypełnione pismo reklamacyjne,
- dowód zakupu lub dane osoby, na w imieniu której złożone zostało zamówienie.
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (pdf),
- Pobierz formularz odstąpienia od umowy (doc),
Wzór formularza reklamacji:
- Pobierz formularz reklamacji
- umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
- gdy przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. (takim przedmiotem jest np. tkanina, dzianina, odcięta z belki na wyraźną prośbę klienta)