BAWEŁNA SATYNA DRUK CZARNE FIGURY

18,00 

koszt przesyłki

dostępne: 60szt.

szt Dodaj do koszyka dodaj do przechowalni
1 szt. = 0,5 metra bieżącego. Zakupiony materiał otrzymujecie Państwo w jednym kawałku. Przykłady zamówień: w przypadku chęci zakupu 2 metrów bieżących należy wybrać 4 szt., w przypadku 3,5 metra bieżącego – 7 szt.
Ocena: 6 na 6 (opinii: 3) Dodaj opinię
Zamów próbkę Uwaga: Od 6 szt. wszystkie dodatkowe próbki są płatne, 5 zł sztuka.
Opis Produktu

BAWEŁNA SATYNA PANEL

Bawełno-satyna to tkanina o wysokiej jakości. Jest to tkanina oddychajacą dzięki duzej zawartości bawełny, dobrze sie układajaca.
Tkanina - ma powatrzające sie wzory - panele - wysokość panelu 69 cm, szerokość 52 cm ( 2 panele obok siebie na szerokości tkaniny) - szerokość tkaniny ok. 150 cm

Cechy produktu:
  • na sukienki
  • tuniki

Skład: 90% bawełna 5% poliester 5% elastan
Kolor: biały, czarne, nadrukowane figury
Szerokość: ok 150 cm
Gramatura: 170 g/m²
 
  • Informujemy o możliwości zakupu towaru w ilościach hurtowych i półhurtowych. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
Pielęgnacja
Prasowanie dopuszczalne w temperaturze do 150°C
Pranie normalne w temperaturze nie przekraczającej 40°C
Nie bielić (chlorować)!
Opinie
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie
napisał/a: tunika
Uszyłam fajna tunikę nadruk bardzo oryginalny polecam
napisał/a: polecam
Bardzo miły w dotyku i piękny kolor. Dobrze się szyje
napisał/a: polecam
Fajny oryginalny nadruk uszyłam sukienkę bardzo wygodną i praktyczną polecam
Pokazuje 1-3 z 3 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię
zobacz również
masz pytanie? zadzwoń 88 707 07 31 lub wyślij wiadomość sklep@pinsola.pl